March 30, 2011

Short post: Vegetarian cooking

This post is about a site with delicious recipes, but it's a Dutch site (sorry, English people!) so I'll write this post in Dutch.

Ik probeer zelf zoveel mogelijk vegetarisch te eten, maar soms (meestal eigenlijk) heb ik niet echt veel inspiratie om te koken. Toen ik een paar weken geleden bij een vriendin was (die ook vegetarisch is), toonde ze me deze site. Jep, de site van de Albert Heijn, de Nederlandse supermarkt die sinds kort ook een winkel in BelgiĆ« heeft (in Brasschaat, denk ik), en waar je echt superveel recepten kan vinden. Typ bijvoorbeeld 'vegetarisch' in het zoekvakje, en je krijgt meer dan 3000 recepten! Ik heb deze al uitgeprobeerd en het was echt heerlijk!

Keuze genoeg...

Nu is de verleiding groot om 'dessert' en 'chocolade' op te zoeken en alle recepten uit te proberen... MUST. RESIST.

Hopelijk hebben jullie er iets aan, deze site staat alleszins bovenaan mijn favorieten!

Groetjes,
Siel x